Menu

nedeľa 12. februára 2017

Revlon *ColorStay* dlhotrvajúci mejkap

Keď som si vyberala nový mejkap, Revlon ColorStay dlhotrvajúci mejkap ma zaujal na prvý pohľad. Je určený pre kombinovanú a mastnú pleť, má vydržať 24 hodín a obsahuje ochranný faktor 15. Vybrala som si odtieň 110 Ivory a pustila som sa do skúšania.

Revlon *ColorStay* dlhotrvajúci mejkap

Prvý dojem z Revlon ColorStay je veľmi dobrý, pretože mejkap sa pekne rozotiera a splynie s pokožkou. Má trochu hustejšiu konzistenciu, preto sa najlepšie aplikuje s mokrou hubkou.

Krycia schopnosť je stredná, ale s korektorom dobre spolupracuje na zakrytí problematických oblastí. Výdrž je veľmi dobrá, 24 hodín sa asi nedá otestovať, ale aj na mojej mastnejšej pokožke vydrží tento mejkap celý deň.

Revlon *ColorStay* dlhotrvajúci mejkap
Jediná nevýhoda tohto mejkapu je to, že mu chýba aplikátor. Mejkap si musím vyklepať na chrbát ruky, čo trochu sťažuje aplikáciu. Našťastie výhody, konkrétne pekné krytie a dlhá výdrž, prevažujú nad touto nevýhodou a Revlon ColorStay dlhotrvajúci mejkap môžem odporúčať.

Celkové hodnotenie: 4 z 5.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára