Menu

utorok 23. septembra 2014

Cien - Milk & Honey - balzam na pery

Kozmetiku značky Cien si môžete kúpiť v Lidli. V minulosti ste si už mohli prečítať hodnotenie telového mlieka s mandľovým olejom, ktoré sa mi celkom páčilo a dobre hydratovalo pokožku. Z Cien kolekcie som si kúpila tiež balzam na pery, ktorý sa predáva v balení po troch a moja vybraná príchuť je mlieko a med


Konzistencia tohto balzamu je ľahká a príjemná. Dobre sa aplikuje na pery a zanechá ich mierne lesklé. Balzam má výraznú vôňu, ktorá mi pripomína vanilkový balzam, ktorý som používala pred mnohými rokmi. 


Tento balzam má tiež dobrú hydratáciu. Ak vás trápia vysušené pery, tento balzam uľaví pocitu napnutých pier. Výdrž na perách je priemerná, ako u iných bežných balzamov. Vydrží na perách asi hodinku, ale zotrie sa pri pití alebo jedení. 


Vzhľadom na nízku cenu a výhodné trojbalenie, ja vám môžem tento balzam len odporučiť. Je to bežná tyčinka na pery - dobre hydratuje, nevysúša a príjemne vonia. Ak niečo podobné zháňate, skúste sa rozhliadnuť aj v Lidli. 

Celkové hodnotenie: 4 z 5.

Ak chcete byť informované o nových hodnoteniach, lajknite si hodnotenia-kozmetiky na FB

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára