Menu

nedeľa 3. augusta 2014

Avon Extra Lasting *rúž na pery*

Rúž na pery, ktorý vydrží extra dlho, plne zafarbí vaše pery a pohodlne sa nosí. Toto všetko by mal byť Avon Extra Lasting rúž na pery. Niekoľko týždňov som ho testovala a teraz si môžete prečítať článok celý o tomto rúži: čo o ňom hovorí Avon, ako sa nosí a či sa vám oplatí rúž si kúpiť. 


Avon Extra Lasting rúž je vysoko pigmentovaná farba v spojení s vitamínom E a pšeničným proteínom. Po nanesení tento rúž chráni pery pred vysúšaním 24 hodín a trvácna farba vydrží extra dlho. Názov extra lasting má v značke Avon niekoľko balení a rôzne zloženie. Predpokladám, že červené balenie je najnovšie a aj zloženie rúžu by malo byť najdlhšie. Predchádzajúce verzie mali výdrž 8 hodín, tento rúž v červenom balení má vydržať až 24 hodín a zrejme to platí aj pre malé čierne balenie rúžu. Vysoké čierne balenie je menej trvácne. Je to síce trochu zložité, ale keď je to jeden názov, snáď to bude rovnaký produkt len v rôznych baleniach. Extra Lasting rúž sa predáva asi v 10 odtieňoch a ja mám odtieň Vintage Pink. 

Konzistencia tohto rúžu je krémová, ale je trochu tuhší ako iné rúže, keďže má byť dlhotrvajúci. Aplikácia je jednoduchá a produkt sa ľahko rozotiera po perách. Dlhotrvácnosť tu určite je, ale pre mňa ani 8 ani 24 hodín - je to menej. Tento rúž funguje tak, že určitá vrstva rúžu priľne k perám a ostane tam, ale časť sa pri jedení a pití stratí alebo otlačí na pohár. Keď sa to stane pri väčšine rúžov, farba už na perách neostane, ale pri tomto rúži tam produkt na perách ešte ostane. Ja mám však ten problém, že tá vrstva čo ostane, je vysúšajúca. A musím si radšej naniesť ďalšiu vrstvu alebo balzam, aby sa moje pery cítili pohodlne. 


Tento rúž ma zaujal tým, že má byť dlhotrvajúci a hydratačný zároveň. Väčšina dlhotrvajúcich produktov pery vysúša, pretože pigmenty sa prilepia na pery a krémová časť sa vytratí. Tento produkt sľuboval aj hydratáciu a pre mňa sa to nestalo. Možno je to tým, že mám suché pery, ale medzi hydratačné rúže tento nepatrí. Medzi dlhotrvajúce sa však zaradiť dá, ale radšej si treba pripraviť balzam na pery, aby vás neprekvapili suché pery. Najlepšie je vybrať si balzam podobný odtieňu rúžu, aby ste si priesvitné balzamy nezafarbili. Ku červeným odtieňom, ako ten ktorý mám, môžete použiť napríklad Blistex Lip Brilliance

Odtieň, ktorý mám je Vintage Pink. V preklade staroružová a tento doslovný preklad odtieň farby úplne vystihuje. Je to plná, výrazná ružová, ale nie je krikľavá ani Barbi ružová. Toto je odtieň ružovej na bežný deň, ktorý vyzerá dospelo a žensky. Vintage Pink je teplý odtieň ružovej s červenými podtónmi. Pigmentácia tejto farby je dobrá a odtieň, ktorý vidíte v balení, uvidíte aj na perách. 


Avon Extra Lasting rúž je pre mňa taký zlatý stred. Nie je to zlý rúž, má dobrú pigmentáciu, je dlhotrvajúci a krémový. Ale keď sa rúž zotrie a ostane len pigment, ten moje pery vysúša a ten pocit je nepríjemný. Myslím, že jeden odtieň mi stačí a takúto ružovú ešte nemám, preto dobre zapadol do mojej zbierky. 

Kozmetiku značky Avon si môžete kúpiť cez katalóg alebo online. Extra Lasting rúž stojí od 3 do 5 € (kúpiť tu).

Celkové hodnotenie: 3 z 5.

Ak chcete byť informované o nových hodnoteniach, lajknite si hodnotenia-kozmetiky na FB


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára